Uniconta funktioner

Se hvilke moduler der er i økonomisystemet
Book en gratis prøveperiode

Modulerne

Økonomi

Økonomi er det mest advanceret modul i Uniconta. Det kan bruges af store som små alle firmaer, forbund og foreninger, advancerede som simple. Modulet har alt hvad du skal bruge til at bogføre, rapportere og overvåge virksomhedens økonomi.

Debitor

Uanset virksomhedens størrelse og branche, har man et behov for at gemme oplysninger om de enkelte kunder i debitor. Det kan fx være leveringsadresser, betalingsimformation, rabataftaler samt meget andet.

U

Salgsordre

Salgsordre anvendes til at holde styr på tilbud, ordrebeholdningen, styre leveringer og fakturering. I Uniconta er tilbud og salgsordre adskilt i to kartoteker, hvilket giver bedre overblik over udstående tilbud til opfølgning og afslutning med et salg.

Kreditor

Unicontas kreditor-modul giver dig mulighed for at gemme oplysninger om de enkelte leverandører. Det være sig i form at forskellige leveringsadresser, Indkøbsinformationer, rabataftaler m.m.

Indkøb

Indkøbsordre bruges til af holde styr på bestilte varer og ydelser hos kreditorer. Der er mulighed for del-modtage varer fra kreditorer. Ved modtagelse af købsfaktura fra kreditor opdateres indkøbsordren med antal og købspriser.

Lager

I Uniconta Lager kan varer oprettes, købes og sælges. Beholdninger kan ses og føres på lagersteder og placeringer, på varianter og dimensioner, samt serienumre og batch.

Logistik

Uniconta giver virksomheden en knivskarp styring af lagerenheder, dvs. når et vareparti og enheder skal kunne følges, og den ægte lagerværdi af køb og salg skal beregnes.

Projekt

I Uniconta projekt kan igangværende arbejde, omkostninger, indtægter og timeforbrug styres på det enkelte projekt. Modulet er fuldt integreret til finans, debitor, kreditor og lager. F.eks. foretages fakturering fra debitormodulet.

Produktion

Produktion i Uniconta anvendes til håndtering af produktionsstyklister, og giver overblik over igangværende produktionsstyklister. Uniconta Produktion må ikke forveksles med produktionsstyring, da Uniconta Produktion ikke håndterer ressourcer, maskintid, produktionstid m.m.

l

CRM

Når du begynder at arbejde med dine kundeemner i CRM, er det afgørende at kunne knytte alle relevante informationer til kunden. Derfor kan du i CRM-modulet: Knytte tilbud til kundeemnet, sætte kontaktpersoner på kunden, lave systematisk follow-up og tilføje dokumenter og notater til kunden.

Dashboard

Uniconta Windows Dashboard er et stand-alone BI-værktøj, der giver mulighed for at lave fleksible, interaktive og skræddersyede rapporter, grafer og lister til ledelsesinformation. Uniconta Dashboard er optimeret til real-time dataanalyse, giver det totale overblik og et effektivt beslutningsgrundlag.

Er Uniconta den rette løsning for din virksomhed?

Vi tilbyder et lynhurtigt komplet økonomisystem med avancerede features til både at styre den løbende regnskabsføring, kundeemner, ordre- og lagerstyring samt tilpasning til andre systemer og integrationer.

Du kan hurtigt og nemt skifte fra C5, NAV og e-conomic uden at miste dine data, og vores forhandlernetværk står altid klar til at hjælpe dig med din opsætning.